13 oktober 2007

Ljusängel, till slut...

Jag skulle göra en ljusängel att hänga i fönstret, mitt eller nån annans. Nu tycker jag den ser mer ut som en pepparkaksgumma än en ängel.. Asch. Silvertråd (925) är inte så samarbetsvilligt som jag skulle vilja. Vränger och bänger man för mycket så går den bara av. Alltså inga finveckade vingar.. Jaja. Ni får föreställa er den. Jag kan. Vem det än är så är den av bergkristall, månsten och glas. Och så här blev det med upphängningsanordning (fiskelina):
Och så ruttnade jag och gjorde extra-vingar till istället. Så här blev det. Nu är jag nöjd! Det tog mycket mer tid än det ser ut...

2 kommentarer:

  1. Ah! Den blev ju ljuvlig, med vingar!

    SvaraRadera
  2. Jättesöta!
    Både "pepparkaksgumman", den "trekantiga" och "nr 2". Oj, det blev tre ... Vilket "både"-ord använder man då? *trött?*

    Satsa hårt på dem nu inför julmarknadstiden.

    SvaraRadera