13 november 2007

Sejfar lite... o lite till.. o lite mer..

Frustrerad över att bara gjort saker som inte funkat på sistone var jag i dag i begrepp att göra ett Gran med snö-fönsterhänge, för DET borde ju inte kunna misslyckas. När jag satt där med Gröna lådan och såg två Valentin-mittstycken kände jag hur lusten att göra om nåt "säkert" kom vällande.

Så, mitt i november, ett Valentinarmband igen! De små pärlorna är rocaille köpt i Gambia av en nätkompis, det är extra kul. Sen är det vanliga blandningen av glaspärlor och pärlemor som ofta annars. (Spaljén i förra inlägget fick dö slaktdöden efter två upprepnings(!)-försök. Ska försöka göra den i metalltråd och så ha blomrankorna på det, som samma kompis som ovan sa. Hade tänkt precis samma sak innan hon sa det, men tack för tipset!)

Och så dagen efter ett till, gulgrönt istället för grönt-grönt, vilket inte riktigt gör sig i skannern, ni får tro mig på mitt ord:









Och dagen därpå ett till istället för det förra som jag lyckades göra för litet till och med för mina tunntunna handleder inte bara en utan två gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar