1 juli 2008

Bara liiiite julgransvarning...

Häromdagen var jag på nån tillställning, där jag såg att örhängsmodet var följande: STORA hängen med en nedhängande ring med en trekantsform under. Alltså gjorde jag örhängena till syrenen såna, mest för att se hur det blev i hemgjord tappning. De är fina, men frågan är om jag kan gå med örhängen som dinglar nere på halva halsen... Får testköra dem i dag.
Det är silver (jag måste bli bättre på att tånga), rocaille, tjeckisk kristall, andra glasisar och ametist i olika färgställningar.
Och så ska jag aldrig överdosera attacklim på knutar mer. Min syren ser något överblommad ut nu... Tur den inte var till nån annan.
Uppdatering: De var för tunga, och de mittersta mörka kristallpärlorna längst ner är inte av samma sort, en är något lite rödare... Alltså ska de döden dö, eller göras om...

1 kommentar:

  1. Man kan ha sådana där stora dingelidangliga örhängen om man inte har några andra smycken till - och till något enkelt och slätt i klädväg. Då blir det tokrätt!

    SvaraRadera