17 oktober 2010

Karmakameleont

Och här den tredje som skulle med till Edsvik. Den gjorde jag en gång och tänkte att Pride skulle kunna vilja, men jag hade förträngt att Pride-regnbågen inte är densamma som "min" chakra-dito... Miss. Vet inte hur mycket andra bryr sig om detaljer, men jag hade så klart inte köpt det. Och mycket riktigt, jag hörde aldrig nåt från Pride. Skitisamma, jag tycker om den och gillar att ha den hemma, även om den för en undangömd tillvaro i en skrubb... ;) Kanske ska ordna en vägg till de muffar som inte fått ny matte? :) (Och smajlisar är så fult i text, men nu kom de med i alla fall, man behöver inte vara så ortodox med allt.)

2 kommentarer:

  1. Läckra muffar, hörreduru! :)

    SvaraRadera
  2. Hej pärlbesatt! Det är jag, Signe Bremer, som hör av mig igen. Först får en be om ursäkt för att jag aldrig svarade sist, för det andra undrar jag hur mkt du vill ha för detta underbara konstverk? :) Du når mig på signe.bremer@gmail.com. Och ja, jag lovar att jag är tillräknelig denna gång!

    Varma hälsningar
    /Signe

    SvaraRadera