19 mars 2011

Pärlbesatt goes Året runt

Tänkte att det vore roligt att samla mina säsongsbetonade alster, då jag tänkte på hur ofta jag utgått ifrån en företeelse eller en tid, när jag pärlat nåt. Så läste jag idag på bloggen The World according to Pia, om isen som går upp, och blev påmind om tanken att samla t ex Islossningshalsbandet KASAM med dennas kompisar. Så här är det nu:

Vår, med KASAM, som jag kallade Islossningshalsbandet, först. Och sen funkar bildverktyget så icke-användarvänligt att jag inte får till det riktigt, men jaja, jag får försöka se det som antiperfektionism-KBT... (Alla alster har sin egen blogg-post med förklaring av vad det är, om det inte framgår tydligt nog av bilderna, som ska vara klickbara.)

Vad jag tänker när jag ser det här? Well... Shit vad jag pärlat i min dag! Och måtte tvånget komma åter!

























Sommar:











Höst:






















Vinter:

2 kommentarer:

  1. Mycket pärlat. Jo, men bloggen fyllde fyra år häromdan. Mycket noggrant. Många stilar, även om det finns nåt personligt som går som en tråd rätt igenom. Vad? Ja ... kanske att det finns en berättelse i varje verk som du gör ditt yttersta för att förmedla.

    SvaraRadera
  2. ja, herrege :). och fint är det! och precis som ovan så är berättelsen som körsbäret på toppen. älskar dina små berättelser. men vad jag log åt konstaterandet att det inte går att tvinga fram ett tvång ;). onekligen. fast jag hoppas ju att du kommer igång igen så att det uppdateras lite mer här ;). jo, och vet du vad? jag tänker fortfarande på dig varje gång jag startar bilen ;). hon hänger fortfarande tillsammans med bilnycklarna :) och jag tror att hon fungerar ;).

    och vilken härlig blogg du tipsade om! tar det som en enorm komplimang att du funnit några som helst likheter *lol*. fast ett tag förbannade jag dig lite ;), jag blev ju alldeles gråtfärdig av att läsa där... det var så fint. så uppriktigt och fint.

    hoppas att våren kommer till er ordentligt snart och skickar kramar,

    SvaraRadera