16 april 2007

The accidental AIK-are

Alla har ju inte förmånen att få ha en personlig häxa, men det har jag. Allvarligt, en kär vän sa mig att jag skulle göra ett gult och svart halsband och här är resultatet av mitt hörsammande. Solgul rocaille och onyx-kuber. Om onyx säger Paranormal så här:

Detta är en vulkanisk glasart som främjar objektivt tänkande, och handling som skänker andlig inspiration. Ger Dig större kontroll över känslor och depressioner, och skyddar och försvarar Dig mot yttre negativitet. Hjälper Dig att se saker och ting i ett större perspektiv, då den ger en insikt om de kompletterande krafterna i alltings dualitet, istället för de konkurrerande. Balanserar svåra förhållanden, den maskulina sidan med den feminina, och sexuella laddningar så att det inte blir överspänningar åt något håll. Ger kraft så att Du vågar släppa taget. Ingår i ritualen Hjärteöppnaren. Stärker hud, hår och naglar, samt förbättrar synen och hörseln. Kan reducera för starka sexuella impulser.


Det där lät väl bra? Hoppas nu jag inte blir tagen för Black army-medlem, det vore mig lika främmande som att företräda Bajen eller nåt annat... Må bästa lag vinna liksom.

1 kommentar: