6 april 2007

Påskakärlek- och glädje

Jag ska lägga in bilder på lyktorna alldeles snart! Först ska jag bara visa er vad jag gjort idag. Fick nåt infall att göra nåt mer på lite samma tema som gårdagens lila orgie (som just nu ligger i salt för att få bort andras vibbar- Pärlbesatt goes new age..), alltså nåt lite fint och sansat i halvädelsten.



Det här är alltså ett enkelradigt halsband med lås, inga konstigheter alls, i metallpärlor och så citrin, färgad bergkristall och pärlemor. Hjärtat är rutilkvarts som jag tycker är helt underbart vackert även om färgen inte är nån favvo för mig. Det där gyllene spraket inuti är rent magiskt! Rubriken kommer sig av att rutilkvarts sägs vara kärleks- och sensualitetsfrämjande och citrin vara en glädjesten.




Så, påskkärlek på Er!

1 kommentar:

  1. Sött! kika in på www.mollyshus.se
    Hon har precis öppnat nätbutik! jag brukar köpa nästan alla mina pärlor där fast i den vanliga butiken. Hon har inte hunnit lägga upp så mycket än men mer kommer! fast du kanske hade köpförbud eller hur var det?
    www.lindajohannacaroline.blogg.se

    SvaraRadera