24 oktober 2007

Zen

... vet jag inte mycket om, men jag tyckte namnet passade. Hittade ringarna idag och ville genast göra nåt av dem. De satt på varsitt halsband och skrek "Risajkla oss!" Det stod bara Semi-precious stones på, så jag vet faktiskt inte vad det är men tippar på aventurin eller jade. Aventurin är det i alla fall i de små gröna pärlorna. De är köpta på Geo-Art vars seriositet väl inte kan ifrågasättas. Förövrigt är det pärlvit rocaille och sötvattenspärlor. Har inte lyckas få knutarna helt jämna vilket grämer mig så svårt att jag är nära att trä om det. Dock syns det inte alls när halsbandet är på, så jag tror jag skippar det.

Så här ser det ut på:

2 kommentarer:

  1. Zen var nog inget dumt namn. Jag blev ögonblickligen lugn när jag såg det!

    SvaraRadera
  2. Håller med. Zen är ett passande namn. :)

    SvaraRadera