22 mars 2009

Crazy DNA

En vän har hjälpt mig med sånt som jag visserligen klarar men finner oändligt mycket jobbigare än hon tycker. Ville tacka med nåt litet. De här färgerna gillar hon, så de färgerna blev det, trots att det är mars och man längtar efter vår och de är höstiga ja. (I verkligheten är det mer färgglatt än det ser ut här.)
Hade tänkt mig nåt som skulle se ut som högar av löv, alltså i pölar färgvis, men armbandets egen vilja tog över och det blev nåt som ser ut som ett mellanting mellan en genmuterad insekt eller larv och en DNA-spiral... Men fint är det ändå, tycker i alla fall jag.

2 kommentarer:

  1. Skojigt!

    Hoppas mottagaren gillar det.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är jättefint, jag älskar hur du blandar färger - och som du säger, låter armbandets egen vilja styra. Hur läckert som helst!

    SvaraRadera