9 april 2009

Favorit i repris

Fick en förfrågan om muffar av två olika personer, en som sett nåt jag gjort åt en annan och en via ombud, efter att en kompis visat denna blogg. Nu är de klara. Den ena skulle bli som Brudens, men som jag sa till den som önskade sig den så går det inte riktigt att bara göra replikor, mina alster har sitt eget liv och sin egen vilja verkar det som. (Hoppas det går bra ändå.) Eller så är jag bara kass på hantverket och att få ut min bild i verkligeten. Tolkningen är fri...
Nu ska det klistras knutar, klippas trådar på (känmer mig lite som en kirurgsyrra då) och monteras, på det som önskas. Har köpt broschnålar igår, så allt är möjligt. (Hittade då också bra underlag till hängen, så när jag köpt rörliga ögon - på fiskeaffär- så ska jag göra nya Kali-hängen. Det blir roligt. Köpa köpa köpa, plötsligt låter det inte alls som jag är pankare än pank, men så det, tyvärr.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar