4 maj 2009

Pride galore...



Efter att ha gett bort en muff till den som i mitt huvud är riksflatan nr 1 och fått förfrågan från RFSU om muffarna (men inget svar på mitt svar...) så tänkte jag vidare på Pride, regnbågar och så vidare. Jag gillar regnbågar men då chakra-versionen, så här kommer en muff i den varianten. Om det ska vara en annan färgställning för att vara HBT-säkrad så må så vara, för den här gången i alla fall. Får se om det blir ett halsband eller en brosch eller nåt annat.
Tycker hursomhelst att färgövergångarna är ljuvliga, och eftersom jag i vanlig ordning hällt upp för mycket pärlor så lär det bli nåt annat chakrigt snart. Och så ska jag netta en klocka med döskallar tror jag, på temat Tempus fugit samt göra utlovade döskalle-örhängen till SöS, att ha till Kali-halsbandet. Fast nu kallar IRLet, tjing!

1 kommentar: