23 januari 2010

Greppvänliga tankar (eller Så barnslig är jag)

Åh så roligt det var att göra den här! (Eller pimpa den då, jag har ju inte gjort boken). Jag använder inte så små anteckningsböcker, jag gillar som bekant inte döskallar och jag är ganska mycket av en mespropp, så jag skulle inte ens kunna använda den här, men den var rolig att göra. Det var när jag såg det jag klätt boken i som jag fick idén och bara inte kunde motstå att genomföra den, även om den aldrig kommer till användning. Det behövs sånt här nu...

Förutom plasten den är klädd i (som löste upp sig som satan av Attacklimmet- när försvinner det måntro?) är det en krympplast-bricka på (hemmagjord idag) och så vaxad lintråd och plast-skallar. Så ser jag nu att jag måste måla i det vita som lyser igenom plasten, attans att jag hann ta bilden innan då...

2 kommentarer:

  1. Nu, klockrent, försvann en kommentar som jag gjorde vid halvåttatiden. Snygg, söt, borde finnas på designtorget, skrev jag!! Och det menar jag! Jag skriver igen och hoppas få med kommentaren NU DÅ. /S

    SvaraRadera