23 januari 2010

Kärleken är evig när vi är tillsaaammans....

Vart fick jag nu den låten ifrån när jag skulle lägga upp det här? Egentligen har jag gjort fler krympplastar, men vissa är inte bra (buhu), vissa är hemliga (tihi) och ytterligare några ska få tillbehör innan de hamnar här. Så idag blir det bara den avflyttande vännens yttepyttelilla token of appreciation jag lägger upp här.
Hon skrev så här i sin blogg och jag kom att tänka på det när jag lekte. Och nu ska jag sluta skriva, för annars kommer det nåt om dörrar som stängs och fönster som öppnas och så roligt ska vi inte ha idag, nähäpp. Ska försöka göra nåt av plastarna jag gjort istället, och så röja det dagis (felåt, förskola) strax innan stängningsdags-liknande köksbordet.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Första gången jag är här men man fastnar ju - herregud så pysslig, kreativ och framför allt begåvad du är! Mamma kommer att fetgilla nyckelringen ;)

    SvaraRadera
  2. Mycket söt liten hjärtesak, på min ära! :)

    SvaraRadera