12 februari 2010

Upside down

... boy you turn me, inside out and round and round. Och så vidare. Jag hinner inte skriva mer än att bröllopsgåerskan inte föll i farstun för kärleksstjärnorna rätt av, så i ett försök att blidka hennes pärlhjärta så vänder jag på steken. Jag hade faktiskt det som tänkbart alternativ redan när jag satt och tångade ihop delarna. Och blir inte det bra, ja, då kanske man får lägga till en våning till på tårtan, eller nåt, vad vet jag, bara de blir använda. Det förtjänar mina bebisar, känner jag, lägger in bilden och kutar iväg på annat som faktiskt händer i mitt liv.
Och de är jämnlånga, de bara morgonbusar i scannern.

2 kommentarer:

  1. ah där ser man, jag gillade dem bättre åt andra hållet jag. även om de är söta nu oxå. och är man lite crazy (som jag gillar att vara;) så kan man ju faktiskt ha den ena med stjärnan i topp och den andra med cirkeln.

    'de bara morgonbusar i scannern', ha, ha, dagens bästa fras:)

    SvaraRadera