29 april 2007

det ska böjas i tid

Nu är jag busted... Jag sitter inte alls och pärlar fram det jag lägger upp här, jag tittar på day time tv-repriser och bara låtsas vara kreativ för att det boostar mitt ego. Den som pärlar åt mig är nån med små korvfingrar, som dock är flinkare än mina. Syn för sägen:

Och resultatet av högerbildens möda blir:

Helt allvarligt, jag har inte ens vågat mig på att jobba med vajer och klämpärlor! Det ska till ett ofördärvat barnasinne för att ge sig på det bara så där.. Det var tydligen nån som ville ha "nåt till en silvertopp, med mossagat och bergkristall". Kreatören tyckte hematit skulle passa till och så blev det det här. Är det inte underbart? Vad skulle inte jag vara idag om jag hade gjort sånt här när jag inte ens fyllt tvåsiffrigt? Det är samma lilla stora person bakom månstenshalsbandet längre ner förresten.

2 kommentarer:

  1. Shit! Ja, jag tyckte det såg avancerat ut, själva teknikaliteten så att säga! Otroligt!! :D

    SvaraRadera
  2. Ja, det var något alldeles extra:-)

    SvaraRadera