11 november 2008

Skräddarsydd snippa

Nån som såg att jag bara gjort muffar på sistone sa att jag blivit musolog. Det är roligt att vara, men snart ska jag göra nåt annat. Idag fick jag benäget bistånd av pärlkompisen/peyotefröken med att rensa i pärllådorna, och boy vad pärlor jag har som vill bli till saker att bära!
Här kommer dock Haute couture-muffen, dvs en som är gjord efter förlaga! Shit vad nervöst det var, och också roligt. I och med att den är lite annorlunda gjord så är det fler trådar, och därmed också trådändar. Måtte den hålla!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Det var jag som beställde den, som julklapp till min kära hustru.
    Jag gav konstnärinnan ett antal bilder av "förlagan" att utgå från.

    Jag kan för övrigt rapportera att min kära hustru älskade smycket, och bar det på vår nyårsfest.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag vill gärna komma i kontakt med dig för återförsäljning/utställning av dina pärlmuffar.

    frida.sandegard@rfsu.se

    Fortsatt lycka till med de otroligt vackra verken!

    Mvh Frida

    SvaraRadera